Groot nieuws en een give-away!

De kogel is door de kerk, de beslissing is genomen!

Vanaf 1 april start ik met Wikkelgatjes als zelfstandige in bijberoep. Wat wij u kunnen bieden: (creatieve) workshops, gepersonaliseerde artikelen en handgemaakt moois.

Wat er dus op neer komt dat wij eigenlijk zowat van onze hobby een deeltijds beroep gaan maken. Al jaren speel ik met het idee om een eigen atelier te starten. De komst van de kindjes, in combinatie met deeltijds werken, weerhielden mij er van om die droom achterna te gaan. Maar nu is het dan toch zo ver.

Het is allemaal best wel spannend, want je springt toch wel een beetje in zo’n avontuur. Al doe ik dat (volgens mijn eigen bescheiden mening) niet al te riskant. Dat eigen atelier staat voorlopig gelijk aan onze garage… Die ook nog wel de nodige aanpassingen kan gebruiken maar voor nu is dat goed genoeg denk ik zo ๐Ÿ˜‰

Bovendien maken we ook handgemaakte en gepersonaliseerde spullen. Gewoon omdat dat zo veel voldoening geeft wanneer mensen achteraf heel content blijken te zijn. Dat mensen trots een gepersonaliseerd cadeau kunnen afgeven. Als je zelf dan een schakeltje in dat gebeuren kan zijn, geef dat je alleen maar een positieve boost.

Kleertjes op bestelling worden er hoogstwaarschijnlijk niet gemaakt, of u moest het mij dan wel heel schoon vragen ๐Ÿ˜‰ Hoe gek dat hier nu mag lijken, op een blog waar 95% van de berichten gaat over eigen genaaide kleding. Maar daar zijn 2 goede redenen voor. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die bakken meer talent hebben om kleertjes te naaien dan ik. En bovendien wou ik ook heel graag nog iets voor mezelf houden. Mijn eigen hobby, iets waarin ik mezelf kan uitleven en mijn hoofd mee kan leeg maken.

En voor diegene die aangetrokken waren tot het woordje “give-away” … Bij de start van deze nieuwe fase hoort natuurlijk een passend cadeau. Meer nog, ik geef 2 fantastische prijzen weg! Wat denk u van een workshop “creatief met beton” voor 4(!) personen of een stijlvolle clutch met bijpassend knijpportemonneetje? Best overtuigend, niet? Wil je graag kans maken op รฉรฉn van deze prijzen, ga dan zeker onze facebookpagina eens bezoeken!

 

En grijp je naast een van onze leuke prijzen, niet getreurd… Vanaf 1 april zijn wij geheel ter uwer beschikking! ๐Ÿ˜‰

Kurkleer & fournituren clutch: k-bas
Patroon clutch: Mijn tas
Patroon knijpportemonnee: Sisko by Mieke

 

15 thoughts on “Groot nieuws en een give-away!

  1. Amai, dat klinkt super! Heel boeiend wat je schrijft, en vooral: je hart volgen, dat kan niet mis gaan!! Ik ga je in mijn lijst van favoriete blogs zetten, want je inspireert mij enorm. Ik lees jouw berichten graag ๐Ÿ˜‰

    Like

Wat vindt u?

