DIY-idee: sticker beloningskaart

Dat de cameo een veelzijdig toestel is, daar moet ik al lang niet meer van overtuigd worden. Alle mogelijkheden ontdekken, lijkt me bijna onbegonnen werk…

Deze keer ging ik aan de slag om een meerkleurensticker te maken.En dat koppelde ik meteen aan een klein probleempje. De oudste is altijd heel gewillig wat betreft vitamientjes nemen, siroop drinken, tanden poetsen,… Maar steeds vaker merken we problemen met dat laatste. Een keer links wrijven en nog eens rechts en de tandjes zijn gepoetst. Redeneren met een 3-jarige, daar doen we liever niet aan mee. We weten allemaal wie dan wint 😉

Dus maakte ik een sticker beloningskaart. Ik maakte een meerkleurensticker van een kleurplaat. Ik koos bewust voor een tanden poetsende krokodil. Die krokodillen lijken hier wel effect te hebben 🙂 Die kleefde ik op een kaartje die hij zelf mocht kiezen. De binnenkant van de kaart verdeelde ik in vakjes. Daarnaast maakte ik ook nog een heel aantal duimenstickers.

Dus als hij ’s avonds flink de tandjes poetst, mag hij zelf een duimpje kleven op zijn kaart. Gisteravond testten we dat een eerste keer uit. Hij poetste allesinds heel ijverig zijn tandjes! Benieuwd wanneer hij zijn beloning kan krijgen 😉

img_20170202_141013

Eerlijk is eerlijk, ik ben wel een tijdje aan het prutsen geweest. Maar wat moet een mens anders doen?

* schaterlach *

Karton voor kaart: Action
Vinyl voor sticker: Feeërieke
2 thoughts on “DIY-idee: sticker beloningskaart

Wat vindt u?

