Quote of the day…

Heel hip momenteel zijn shirts of truien met een quote of een woord op. Dat ze de prijzen daarvoor soms schandalig hoog leggen, mag dus geen wonder heten…

Maar wie -net als ik- in het bezit is van een cameo maakt deze truien dus gewoon zelf voor een fractie van de prijs! Ik kocht eenvoudige longsleeves, geen hip merk ofzo, gewoon van de Zeeman. Een halfuurtje prutsen en ze hebben hier allebei zo’n trui in de kast hangen.

Ik koos voor zwart. Ik ben nogal fan van de monochrome stijl momenteel (hoewel kleurtjes me zeker ook bekoren, maar misschien meer in de zomer!) en ging dus voor zwart-wit. Over de opdruk moest ik eigenlijk niet lang nadenken… Ieme kreeg “mok – ke” en voor Fenn werd het “kas – taar”. Mijn mokke, zo noem ik haar altijd en dat hij een kastaar is, dat weet iedereen die hem kent 😉

Poseren, daar vond de kleinste niets aan. Tenzij even snel bij broer gaan zitten. Hij daarentegen vond het wel leuk voor even deze keer. Hallelujah!

img_20170119_144820

img_20170121_104734

img_20170121_104636

Voor herhaling vatbaar!

En om nog wat inspiratie op te doen: wat is jullie favoriete quote??

6 thoughts on “Quote of the day…

  1. De Kas-taar hebben we al in aktie gezien 😉 Ik vrees dat mijn quotes vooral in ’t Engels zullen zijn:
    “Why fit in when you were born to stand out?”
    “I’m not weird, I’m Limited Edition”
    “Mom’s life was easy, then I came along”

    Mijn favoriete T-shirt is nog steeds:
    “To be is to do”—Socrates.
    “To do is to be”—Sartre.
    “Do be do be do”—Sinatra.

    Like

  2. Super! Ik vind dat ook zo geweldig, zulke truien.
    Ik zou het eigenlijk niet weten, welke quote ik zelf zou verkiezen. Misschien daarom dat ik er zelf nog geen gemaakt heb 🙂

    Like

Wat vindt u?

