Hartjes voor de cameo!

Afgelopen zondag stond hier een babyborrel op de planning! Het eerste feestje van mijn man zijn petekindje!

De mama had niet onmiddellijk een idee van iets wat ze echt nog nodig had dus kon ik een beetje freestylen 😉 En ja, er zijn altijd nuttige cadeautjes als pampers, zeep,… maar af en toe mag een cadeautje ook gewoon eens leuk zijn! Dus haalde ik mijn cameo nog eens boven!

Gepersonaliseerde cadeautjes vind ik zelf leuk dus probeerde ik het geboortecadeautje te traceren. Dat lukte (jammer genoeg) slechts gedeeltelijk. Geen idee waarom, maar de volledig cirkel kreeg ik onmogelijk getraceerd. Ik speelde met de instellingen, filters enzovoort maar kreeg het niet voor elkaar. Dus dan deed ik het maar met het deel dat wel lukte.

Mooie, scherpe foto’s zul je hier vandaag niet vinden. Ik trok deze foto’s ’s avonds laat (lees: donker buiten en licht aan binnen) voor een vriendin. En ik vergat natuurlijk achteraf om nog foto’s te nemen van het cadeau. Op weg naar de babyborrel zei ik zelfs nog: “Ik moet dat nog trekken voor op de blog.” maar eenmaal in de feestzaal aangekomen vergat ik mijn voornemen om alles daar nog eens op foto te zetten…

Over het resultaat was ik allesinds tevreden! De belabberde foto’s neem ik er maar bij! Geweldig gerief is dat toch, die cameo!

En o ja… in het varkentje zat ook nog een centje! Voor als de mama toch nog iets zou weten dat ze kan gebruiken 😉

 

Koffertje, spaarvarkentje en vinyl: Feeërieke
Kinderstoeltje: Ikea

 

5 thoughts on “Hartjes voor de cameo!

  1. Wendy, om te onthouden : zogauw jouw creatie af is, zet je die hoog en wel uit gretige kinderhandjes maar ……eerst ALTIJD eerst een foto nemen !!!Het was een super mooi geschenk om te krijgen ! Zo origineel , ik ben spijtig dat ik al zo oud ben !!

    Like

  2. Heel leuk! Je kan in de Studio ook zelf vormen tekenen he, die cirkel had je zo wel weer rond kunnen maken denk ik. ’t Is soms veel moeilijker dan het er in eerste instantie uitziet hè….

    Like

Wat vindt u?

