Flamingo love

Wie Wikkelgatjes op facebook al een like gaf, kon er dit jurkje al weken geleden spotten.  (Wie er nog niet langs is geweest voor een duim, doe dat nu maar!) Het duurde echter een hele tijd voor het ook geblogd raakte. Time is not on my side! Ik ben met honderden dingen bezig maar naaien en (vooral) bloggen staan niet altijd on top van die lijst.

In december was ik één van de gelukkige testers van het liladress jumpsuit patroon. Een super patroon dat vele mogelijkheden biedt. En daar werd onlangs nog een extra optie aan toegevoegd: een fronsmouwtje. Heel hip tegenwoordig en helemaal mijn ding!

Dat het patroon naait als een trein hoef ik vast niemand meer te vertellen! Typ de naam van het patroon in op google en je snapt meteen waarom meer stroop niet nodig is. Zeemzoete woorden lees je overal over dit patroon. Wie een kleine meid in huis heeft, kan met dit patroon een hele kleerkast vullen in sneltempo! Je kiest een leuk stofje, tekent de basisversie van dit patroon uit en je hebt meteen een blikvanger in de kast hangen.

Het jurkje hangt hier al enige tijd in de kast maar enkel omdat ik het op de groei maakte. Deze stof ademt zomer met iedere vezel! Dus wou ik het ook voor warme dagen reserveren en hoera! mooi weer daar kunnen we momenteel niet over klagen!

Foto’s nemen moest in etappes gebeuren. Tijdens de eerste shoot had mijn kleine meid kapsones. Zitten?! Vergeet het mama, ik lig liever neer! Niet dat dat anders ooit gebeurd hoor want dan wil ze niet liggen, zelfs niet om te kruipen! Liggen?! Ok, maar denk maar niet dat ik dan mooi ga lachen! Soit, ik liet mijn kleine diva haar schoonheidsslaapje doen maar erna was ook bij mij de zin verdwenen om foto’s te nemen. Het jurkje landde in de kast waar het tot deze morgen bleef hangen. Ideaal voor de zomerse temperaturen!

Op de foto’s kun je zien dat het jurkje nog steeds wat aan de grote kant is. Maar tegen de zomer is dat vast helemaal ok!

IMG_20160506_110455

 

Patroon: Liladress jumpsuit
Stof: Soldeur (Wild van Stof)

 

2 thoughts on “Flamingo love

Wat vindt u?

