Soms hebben ook superhelden een off-day

Geen idee hoe vele bloggers het doen… Prachtige kleertjes naaien en daar nog minstens even schone foto’s van maken! Hier is vooral dat laatste een probleem. Naaien gaat hier vlot maar dat ook vastleggen op beeld is een echte hindernis. Altijd is er wel een reden. Dezer dagen gaat dat vooral om slecht licht. Of de smartphone heeft gekke kuren. Of er is geen tijd. Dan weer is het kind moe, slechtgehumerd of heeft hij er gewoon geen zin. Zo was het ook vandaag. Bovendien staat hij vol rode vlekken door een allergische reactie op penicilline. Maar moeilijk gaat ook 🙂

IMG_20160325_094508

Gek is hij op ballonnen, werkelijk! Maar toen hij op de foto mocht (moest) met een hoop ballonnen vond hij ze plots niet meer fijn. Wanneer ik hem uiteindelijk voor de lens krijg, hangt de gemaakte trui al vol met snot, speeksel, koeken (ja ik kocht hem om) en weet ik veel wat nog allemaal. Ook het huis is ondertussen herschapen tot iets waar ik zelfs geen woord voor kan vinden.

Maar soit, de foto’s zijn wat ze zijn. In tijden waar haat, onverdraagzaamheid en minachting voor onze naasten schering en inslag zijn, lijkt het dan ook onbenullig om mij hier druk in te maken.

IMG_20160325_094853IMG_20160325_094813IMG_20160325_094336

Ik gebruikte nogmaals het Billie-patroon. Snel, makkelijk en schoon. Het patroon ligt hier dan ook uitgetekend klaar is dan ook ideaal om snel een aantal stofjes uit die hoop weg te werken.

De stof kocht ik bij Madeline de Stoffenmadam. Ik was er meteen gek op! Ik combineerde het met effen, doorstikte zwarte sweaterstof. Heel zacht aan de binnenkant en dus leuk om op de blote huid te dragen!

IMG_20160325_094927

Deze laatste foto bewijst dat ook superhelden soms een off-day hebben 😉

IMG_20160325_101338

Batman-stof: Madeline de Stoffenmadam
Patroon: Billie van Zonen 09
9 thoughts on “Soms hebben ook superhelden een off-day

  1. Machtig, Wendy. Als ik de P.C. open doe is het eerste wat ik kijk,: of er geen bericht van jou staat. Ik ben zo benieuwd naar jouw ” schrijven ” en dan die foto’s !!!!! Ronduit FANTASTISCH. Proficiat . Ik vind dat jij tussen alle drukte van een jong gezin , jij er toch in slaagt om dat allemaal rond te krijgen, een dikke pluim !

    Like

  2. Ja, Wendy, met kindjes doe je wat je kunt … maar niet wat je wil….Gaande weg leer je dat,maar je doet dat goed!! grtj. tante Rita.

    Like

Wat vindt u?

