Uitslag give-away #3

22 maart 2016.

Deze blog mag vandaag zijn eerste kaarsje uitblazen. Van mij mogen er nog vele jaren bij komen! Wikkelgatjes is voor mij de plaats geworden waar ik kan tonen wat hier eigenhandig gemaakt wordt. De plaats waar ik mijn creativiteit kwijt kan. Mijn eigen kleine plekje op het grote www.

Ik krijg steeds meer plezier in het bloggen. Hoe meer mensen de weg naar hier vinden, hoe fijner het wordt. En jullie reacties lezen, bezorgt me steeds een goed gevoel. Toen ik nog een kind was, vond ik schrijven al leuk. Net als creatief bezig zijn. Hier worden beide mooi gecombineerd. Dat het daarnaast ook nog een soort van ‘archief’ van de kindjes aanlegt, is natuurlijk mooi meegenomen.

Telkens wanneer ik iets maak of afwerk, kriebelt het al om jullie dat te tonen. Ik haal veel inspiratie en informatie van andere blogs maar als ik ook nog maar één iemand van jullie kan inspireren, zou me dat al heel gelukkig maken!

Naar aanleiding van deze blogverjaardag stonden er een aantal give-aways op de planning. De vorige prijsjes zijn ondertussen al de deur uit. Maar vandaag kan ik nog een laatste cadeau uitdelen. Jullie konden sinds vorige week jullie mening formuleren over een logo voor Wikkelgatjes. De meningen waren verdeeld maar toch vielen vooral logo 1 & 3 in de smaak. Toevallig waren ook beide logo’s voor mezelf de grootste kanshebbers… Kiezen tussen beide was quasi onmogelijk dus besloot ik dat het uiteindelijke logo een combinatie wordt. De schaar met penseelpunt blijft behouden omdat dit voor mij best weerspiegelt waar het hier om gaat: creativiteit tout court. Caro gaf met haar tip de doorslag. De naam “Wikkelgatjes” apart plaatsen, zodat de naam meer in het oog springt. Jij bent dan ook de winnaar van deze give-away Caro. Je mag me via wikkelgatjes@gmail.com jouw gegevens doorsturen. Binnenkort valt er bij jou iets leuks in de bus!

Het uiteindelijke logo krijgen jullie zo snel mogelijk te zien. Ik ga het nu eerst nog zelf opnieuw uittekenen en laat het daarna digitaliseren. Benieuw naar het resultaat!

En ik heb nog een leuk nieuwtje voor jullie 🙂 Vanaf vandaag kun je Wikkelgatjes ook via facebook terug vinden. Dus ga maar snel allemaal mijn pagina liken! Wie weet volgt er daar binnenkort ook wel een leuke give-away!

 

 

One thought on “Uitslag give-away #3

Wat vindt u?

