Winnaar give-away #2

Vorige week lagen hier enkel stofjes in de prijzenkast. Gek genoeg waren hiervoor minder gegadigden dan voor de knipjes! Ik geloof een gat in de markt gevonden te hebben πŸ˜‰

Elke naam werd op een briefje genoteerd (the old fashion way!) en uiteindelijk is deze de winnaar geworden.
image

Mammezelle, geef je me even je adres door via wikkelgatjes@gmail.com? Dan zorg ik dat je een leuk pakketje in de bus krijgt!

Vandaag is het ook tijd voor de laatste give-away. Volgende week dinsdag bestaat de blog exact 1 jaar. De bedoeling is om binnenkort de blog hier en daar wat aan te passen. Tips van jullie kant zijn zeker welkom want uiteindelijk zijn jullie diegene die het lezen! Het moet ook voor jullie leuk zijn om hier terug te komen. Als jullie opmerkingen hebben qua lay-out, reactieformulier, opmaak e.d. Ze zijn meer dan welkom!

Daarnaast zou ik heel graag mijn eigen logo maken. Eentje waar ik met trots naar kan kijken. Die toont waar Wikkelgatjes voor staat. Het logo zal hier gebruikt worden maar ik zou er ook graag mijn eigen labeltjes mee maken. In blogland zag ik al zo’n schone exemplaren passeren! Ik tekende zelf enkele versies uit. De bedoeling is om het dan later te digitaliseren en er mijn eigen ding van te maken. Voorlopig kunnen jullie, mijn lezers, aangeven welk logo jullie het leukst vinden.

Uiteindelijk beslis ik welk logo het gaat worden. Uit alle personen die op het winnende logo stemden, kies ik willekeurig een winnaar. Die mag zich aan iets leuks (en lΓ©kkers!) verwachten!

Dit zijn de kanshebbers:

logo 1

image

logo 2

image

logo 3

image

logo 4

image

Let wel, dit zijn slechts schetsen van het uiteindelijke resultaat dus ze kunnen nog aangepast worden. Ik wil graag dat mijn logo ook mijn eigen creativiteit weerspiegelt. Het gaat niet enkel om naaien. Mijn creativiteit gaat breder dan dat, al toon ik hier voornamelijk wat er van onder de naaimachine tevoorschijn komt!

Dus, komaan mensen! Help mij een handje vooruit en breng jullie stem uit!

Later deze week komt er nog een leuke diy aan dus tot binnenkort!

 

17 thoughts on “Winnaar give-away #2

  1. Logo 1 geniet mijn voorkeur; De combinatie van schaar en penseel is goed gevonden, maar ik zou “wikkelgatjes” niet op een van de benen van de schaar plaatsen. Ik zou het woord onder of boven de schaar plaatsen. Zoals het er nu staat springt “wikkelgatjes” er niet genoeg uit.

    Like

  2. De eerste vind ik heel origineel gevonden. De voorlaatste met de diamant dan weer strak en sober waar ik ook van hou. Maar aangezien het over jouw creativiteit gaat denk ik dat de eerste dat het meest weerspiegelt. Mijn stem gaat dus naar het eerste logo. Veel succes met de opfrissingswerken!

    Like

  3. Ik geloof mijn ogen niet… Winnen wij die mooie stofjes? Dankjewel!!!
    En van de logo’s vind ik de 2e de mooiste. Tijdloos en eenvoudig…

    Like

  4. Leuk, een logo zoeken! Ik ben fan (uiteraard) van het derde want ik heb zelf een logo met dat diamantje. Je moet maar eens kijken op m’n blog en naar m’n winkeltje πŸ™‚
    Misschien moet je het strakke van de derde idee aanhouden en in plaats van een diamantje een schaartje zetten? Dan heb je sowieso strak en uniek, leuk voor iedereen πŸ˜‰
    Succes met je zoektocht!

    Like

  5. Oh, wat een leuke logo ideetjes! Uiteraard vind ik de derde het leukste want ik heb een diamanten logootje… Je moet maar eens kijken op m’n blog en in m’n winkeltje πŸ™‚
    Het zou natuurlijk wel leuk zijn moest jij een ander logootje hebben!
    Misschien moet je eens eentje maken zo strak als het derde maar dan met zen schaartje ipv een diamantje of zo! πŸ™‚

    Like

    1. Ja, ik ken je logo, blog en winkeltje πŸ˜‰ maar had er in mijn ‘tekenmoment’ niet aan gedacht dat het er zo hard op leek! Er zijn heel wat strakke, geometrische vormen te vinden dus als ik uiteindelijk voor het strakke logo ga dan verandert de diamant uiteraard in iets anders πŸ™‚

      Like

      1. Ewel, ik dacht wel dat ik je af en toe tegenkwam op m’n blogje πŸ™‚
        Strak is leuk he! En trouwens ook het makkelijkst voor alles: logootjes, flockje, bedrukking, … Lang leve strak en mooi! X

        Like

  6. Ik vind logootje nummer 1 het leukst, waar je blog ook voor staat volgens mij! Ik vind hem echt knap!
    Logo nummer drie vind ik ook knap, maar Miss Wobie heeft min of meer hetzelfde logo (en die heeft ook een eigen webshop) dus dan vind ik dat eigenlijk niet okΓ© om dat te kiezen…

    Veel succes met kiezen
    Liefs!

    Like

  7. Mijn voorkeur gaat uit naar het derde omdat die lekker strak is en ik daar wel van houd, maar 1 lijkt me eigenlijk ook heel leuk en misschien wel heel passend bij je blog πŸ™‚

    En als je hulp nodig hebt met je wordpress-aanpassingen, roep dan maar πŸ™‚

    Like

Wat vindt u?

