Oh denneboom…

Hier kon u al lezen hoe een vriendin mij eens vroeg of ik voor haar zo’n ouderwetse portemonnee kon maken. Ja dus… Ondertussen zijn we al een hele tijd verder en komt er regelmatig een ‘bomma-portemonnee-naaidag’ op mijn to-do-lijst. Want ondertussen ben ik al bijna vaste leverancier geworden voor vriendinnen (en vriendinnen van vriendinnen), familie en kennissen van dergelijke portemonneetjes.

image

image

Met de feestdagen in het vooruitzicht stijgt ook de vraag opnieuw naar deze leuke hebbedingetjes. Dus komen er dezer dagen maar weinig kleertjes van onder die naaimachine…

image

image

image
image

image
Mijn tijd is nogal kostbaar momenteel. Vandaar werden verschillende portemonneetjes op dezelfde manier gefotografeerd 🙂

En ongelooflijk maar waar, een eigen exemplaar heb ik dus nog niet! Hoewel ik zelf ook fan ben, vooral van de bontversies. Misschien naai ik er binnenkort nog wel eentje voor mezelf, mooi verpakt onder de kerstboom?!

Dit is trouwens een ideaal restjesverwerkingsproject! Tenminste…als ik geen stofjes tegen kom die echt perfect, maar dan ook echt helemaal perfect, in het hele retro-gedachtegoed passen 😉

Wat vinden jullie van deze hebbedingen?

6 thoughts on “Oh denneboom…

  1. ik vind het geweldig!!! Die lichtblauwe springt onmiddellijk in mijn oog. Prachtig zijn ze allemaal. dochterlief zou dit heel graag uitdelen op haar verjaardagsfeestje, daar ben ik zeker van dus ik steel jouw idee 🙂

    Like

  2. oh, die lichtblauwe vind ik ECHT geweldig…. de rest ook maar die springt zoooo in het oog.
    Dat zou dochterlief tof vinden om uit te delen aan haar vriendinnen op haar verjaardag: ik onthoud jouw idee (of lees: ik steel je idee)

    Like

Wat vindt u?

