Schoon verpakt!

Laat me beginnen met een bekentenis: ik ben verliefd! Verliefd op mijn dochter! En ja, ook nog steeds op mijn ventje(s)… Ik kan blijven kijken naar haar en steeds weer verwonderd zijn door de gekke gezichtjes, de mooie lipjes, de elegante vingertjes,… Terwijl ik dit schrijf, ligt ze hier trouwens gelukzalig te slapen bij mama. Handig, zo’n draagdoek!

Toen ik net wist dat ons 2e wikkelgatje een meisje zou zijn, begon ik verschillende webshops te bezoeken op zoek naar leuke stofjes. Het kriebelde om al die leuke katoentjes om te toveren tot rokjes, jurkjes,… Het naaimonstertje in mij wipte op en neer! Plots kwam ik bij Fairy Tailors terecht. Ik was meteen aangesproken door hun visie en al snel lagen enkele stofjes in mijn virtueel winkelmandje!

IMG_20150903_140734

Dit stofje werd als eerste geknipt. Het kreeg meteen bestemming ‘kruippakje’. Maar om eerlijk te zijn… daar bleef het ook bij! Pas deze week nam ik de tijd om het pakje af te werken. Gelukkig had ik al eerder bijpassende boordstof en kam snaps gekocht zodat ik niet eerst nog naar de winkel moest.

Het werd een vertrouwd recept: het kruippakje van kiind. Maar deze keer gebruikte ik ook de overlock wat het geheel toch net iets ‘professioneler’ maakt.

IMG_20150903_140942

IMG_20150903_141008

En nu mijn modelletje is geboren, kan ik jullie eens foto’s tonen mét inhoud!  Het kruippakje zit haar nog wat ruim maar dat zal niet lang meer duren!

IMG_20150903_165905

IMG_20150903_170045

IMG_20150903_170005

Stof: Fairy Tailors
Boordstof & Kam snaps: Soldeur
Patroon: jumpsuit Kiind
8 thoughts on “Schoon verpakt!

  1. Ja, inderdaad : een kruippakje MET inhoud , is toch altijd iets mooier hoor., en wij kunnen het weten want we zien die kleine meid ook doodgraag

    Like

Wat vindt u?

