Welkom!

We zijn er aan begonnen!

T is te zeggen… ZE zijn er aan begonnen. Aan de babyboom! Sinds eind vorig jaar sijpelde het ene na het andere zwangerschapsbericht hier binnen. En ondertussen zullen jullie wel weten dat ook wij daaraan meedoen 🙂

Op 1 juli werd het ‘startschot’ gegeven met de geboorte van een babymeisje. Morgen gaan we op babybezoek en dan kun je natuurlijk niet met lege handen toekomen. Deze week naaide ik dus een jurkje voor die kleine meid.

Ik had vast een heldere dag toen ik besloot welk jurkje het zou worden. Ik koos immers (na mijn vorige fiasco) voor een goed gekend patroontje. Ik naaide het jurkje ook op een dag dat mijn kleine man naar de onthaalmoeder was en er rust was in mijn hoofd! Ondanks een weeral zeer korte nacht (ik word de laatste weken nogal geplaagd door rusteloze voeten die het vaak onmogelijk maken een oog dicht te doen) was het heerlijk naaien! Ik vermoed dat dit patroontje hier nog heel vaak zal bovengehaald worden. Maar “never change a winning team” zeggen ze toch?

IMG_20150717_134052 IMG_20150717_134130

IMG_20150717_134612

Alle aankomende baby’s van een zelfgemaakt cadeautje voorzien, zal waarschijnlijk niet haalbaar zijn. Maar als alle cadeautjes zo heerlijk zijn om te maken, ga ik leuke tijden tegemoet!

Welkom, kleine babymeid!

IMG_20150717_134641

Patroon: Hopscotch door Peekaboo
Effen katoen: Liesellove
Veertjeskatoen & fournituren: Veritas

 

3 thoughts on “Welkom!

Wat vindt u?

