Een klein trouwcadeautje

Morgen wordt het opnieuw een hete dag en net dan mogen wij naar een trouw…

Gelukkig een trouw voor de wet, waarbij mijn man de getuige is. Een stijve bedoening zal het niet worden: er werden al afspraken gemaakt over een short aandoen, zwembadje zetten, veel drinken (wat dat kon ik niet precies horen 😉 ),…

Gezien er later nog een trouw voor de kerk met bijhorend feest komt, gaan we hier nu voor enkele kleinere attenties. Hun zoontje is deze lente 2 geworden en begint volop allerlei ‘woorden’ te ontdekken. Om deze vaak heerlijke uitspraken bij te houden, kocht ik hier de Milestone Mini Cards. En ik bestelde ze meteen in ’t dubbel zodat ik ook een exemplaar in huis heb voor binnen een hopelijk niet al te lange tijd 🙂

index

Ik kocht ook een superleuk retro kaartje van Froy & Dind die ik wel bij een trouw vond passen. Alleen hadden ze geen bijpassende enveloppe en ik ook niet. Maar net vorige week kon ik tweedehands het boek ‘Mijn tas’ op de kop tikken. En aangezien ik al vaak schone exemplaren van de Tilly uit het boek zag passeren, gebruikte ik het patroontje voor de clutch als enveloppe. Een veredelde enveloppe weliswaar maar oh zo schoon. Dit is ‘m geworden.

20150702_212626

20150702_212518
Ik tekende aan de zijkant 3 cm bij zodat het kaartje in de ‘enveloppe’ past!

Deze week werd ik ook de trotse eigenaar van een bernina 800DL. En wat heb ik daar al mee gesukkeld!!! Het inrijgen… op één of andere manier maak ik telkens een fout waardoor het dus niet lukte om er mee te werken. Tranen vloeiden hier al rijkelijk, al ligt dat vooral aan de zwangerschapshormonen. Daar heb ik deze keer een stuk meer last van dan de vorige keer!

20150702_212718

Maar het goede nieuws is… ’t is gelukt!! Deze morgen met frisse moed (en de hulp van dokter YouTube) kon ik de machine inrijgen! Ik begrijp nog steeds niet wat ik nu verkeerd deed maar deze namiddag naaide ik al een shortje ineen met de overlock. Gezien het shortje onderdeel is van een pyjama, krijgt u daar later nog wel een blogje over te lezen!

En nu… welverdiende rust in de zetel.

Patroon clutch/enveloppe: Tilly I uit ‘Mijn tas’
Stof: Liesellove
Kaartje: Froy and Dind
2 thoughts on “Een klein trouwcadeautje

  1. Meer dan welverdiende rust in de zetel, zou ik zeggen…Zo’n bezige bij !!!!
    Sjiek, héél sjiek jouw enveloppe voor de trouwkaart , proficiat meiske !!!

    Like

Wat vindt u?

