Uitslag give-away & voorsmaakje

Zoals beloofd geef  ik jullie vandaag de uitslag van de give away mee. De namen schreef ik handmatig aangezien het er maar enkele waren 🙂 Meer kans dus voor jullie om te winnen! Dit kistje deed dienst als ‘verzamelpunt’ voor de naambriefjes.

IMG_20150429_103927

En dit zijn de winnaars geworden, in de juiste volgorde.

IMG_20150429_104026

Afgaand op jullie reactie is dit de lijst van de winnaars met hun gewonnen stofje:

* Katja: jij wint stofje nr 1

* Jolien: jij wint stofje nr 2

* Wendy: stofje nr 3 komt jouw richting uit

Dames, stuur me de gegevens door zodat het gewonnen stofje snel bij jullie in de bus valt! Dikke proficiat!

Momenteel gaat het naaien wat rustiger. Enkele weken terug vlogen de stofjes in sneltempo onder mijn machine maar dat gaat nu wat trager. Een beetje last van vermoeidheid 🙂 Ook ben ik bezig met het uitwerken van de ‘doopsuikertraktaties’ dus daar gaat ook wat tijd naartoe! Dit stofje zal zeker een belangrijke rol spelen in het hele gebeuren.

IMG_20150429_120044

Binnenkort staat er ook een communie van een neefje op de agenda. En ik wou onze zoon nog ‘snel’ van een nieuw hemdje voorzien. Al lange tijd lonk ik naar de zonen 09 patroontjes maar die starten pas vanaf maat 92. Toch kon ik mezelf niet langer bedwingen en haalde het ‘Theo’ patroon uit de kast. Ik zette mijn schaar reeds in dit geweldige stofje.

IMG_20150429_120003

Ik duim dat de patroontjes wat klein uitvallen en dat maat 92 small toch niet TE groot blijkt te zijn voor mijn ventje…

Wordt vervolgd…

One thought on “Uitslag give-away & voorsmaakje

  1. Ooh, yessssssss!!! Ik weet al wat ik er mee ga maken!!! Van harte bedankt.., mijn gegevens heb je al hé 😉 véél genot op het stoffenspektakel en héél erg benieuwd naar de doopsuikertjes hoor! Nog es bedankt hoor!!!! Grtjs Jolien X

    Like

Wat vindt u?

