Give-away!!!

U kon het eerder al lezen; een 2e wikkelgatje is hier op komst! En dat nieuws maakt ons natuurlijk blij! Maar wat het voor mij nog extra leuk maakt, is dat het 2e een meisje is!

Ik heb altijd al een meisje gewild dus nu kan ik eindelijk ook die zalig mooie meisjesstofjes en -kleertjes in mijn winkelmandje laden! Om wat plaats te maken voor al die leuke stofjes, neusde ik even rond in mijn kast op zoek naar stofjes die niet meteen een bestemming kregen/krijgen. Uit deze stofjes koos ik er een 3-tal waarmee ik hoop enkele onder jullie gelukkig te maken!

Deze stofjes zijn het geworden:

* n° 1: Een licht katoentje van 1,4m x 1,8m

IMG_20150401_092553

* n° 2: Een lichte katoen van 1m x 1,5m

IMG_20150401_092544

* n°3: Een stenzo-katoen van 1m x 1,5m

IMG_20150401_092531

Wat moet je doen om kans te maken op één van deze leuke stofjes? Je wordt/bent volger van deze blog en laat hieronder een reactie na. Schrijf in je reactie ook neer wat jouw lievelingsstofje is voor een meisje (uit gelijk welke shop) en geef jouw top 3 door van de te winnen stofjes!

Ik maak de winnaar eind april bekend! Net op tijd dus om op 1 mei het stoffenspektakel in Roeselare onveilig te maken op zoek naar nieuwe stofjes!!

8 thoughts on “Give-away!!!

Wat vindt u?

