Een nieuw begin…

Dit is het dan, een nieuw begin!

Een nieuwe blog. Na een hele tijd twijfelen, overwegen en opnieuw te twijfelen, besloot ik er toch terug voor te gaan!

Ik was een tijdje terug al eens gestart met een blogje. Eerlijk: lang heeft het niet geduurd. Een dik halfjaar ofzo en toen was het voor mij plots gedaan. Overal las ik andere blogs met fantastische creaties. Vaak de perfecte combinatie tussen stofjes, patronen, kindjes en accessoires. Ik brak me het hoofd hoe iedereen dat toch klaar speelde! Ik zag niet langer het nut in van mijn eigen blogje, waar ik vaak gewoon misbaksels postte. Het leek alsof alles wat ik wou maken mislukte of op zijn minst 3 verbeterpunten had. Vaak flaters door mijn eigen schuld.

Als ik heel eerlijk ben, had ik er toen misschien ook niet altijd een juist beeld van. Ik las zelf blogs met honderden (en meer!) volgers en bijgevolg dus ook heel wat reacties. Mijn posts bleven vaak zonder reactie en d

at gaf me een onaangenaam gevoel. Nu besef ik ook wel dat ik er te veel van verwachtte. Ik wou te veel, te snel,… zoals gewoonlijk :-).

Ik was ook net terug beginnen werken na zwangerschaps-, bevallings- en ouderschapsverlof (in totaal toch 15 maanden) en had het moeilijk om een nieuw evenwicht te vinden. Ik had moeite om mijn kind achter te laten, om mijn job terug met hart en ziel te doen, om terug op m’n plooi te vallen.

Deze zaken zorgden ervoor dat ik geen zin had om nog tijd en energie in de blog te steken. Dus besloot ik om de blog even op non-actief te zette. Maar toen ik eenmaal de moed had om opnieuw een post te plaatsen, was die blog niet langer beschikbaar. In het begin mistte ik het ook niet maar ik bleef wel trouw andere blogjes lezen en voegde er ondertussen ook nog wat nieuwe toe aan de leeslijst. Maar stilaan kwam de zin voor het bloggen terug. Ik wou mijn creativiteit terug delen…

Ik hoop dat ik de tijd vind om regelmatig iets nieuw te posten. Niet alleen naaisels, ook andere creatieve bezigheden kunnen me bekoren. Maar het naaien blijft voorlopig wel mijn nr 1! En ik hoop dat jullie met plezier mijn blogjes zullen lezen.

Veel liefs,

blog

One thought on “Een nieuw begin…

Wat vindt u?

